wtorek, 5 sierpnia 2014

Pies w okularach… przeciwsłonecznych … i na dodatek motocyklista :)

W miniony weekend, wracając z Prowansji,  przejeżdżałam przez Nîmes. 
Przypomniał mi się spędzony tam majowy weekend, o którym pisałam również  na blogu 

W czasie owego pobytu poczułam się w pewnym momencie jak prawdziwy paparazzi, 
gdy na ulicy zobaczyłam przejeżdżający pojazd dwukołowy z dwojgiem motocyklistów płci różnej, 
a między nimi piesek… 

Piesek też motocyklista i na dodatek w okularach przeciwsłonecznych…

Wyjęłam aparat z kieszeni i pstryknęłam zdjęcia zanim pomyślałam cokolwiek na temat tego co widzę

Uradowała się ma dusza "paparazzi - amatora" :)

Kot w Butach by się nie powstydził takiego kumpla :)




10 komentarzy:

  1. Super ! J'avais assisté avec mon frère à une concentration de Harley Davidson et autres motos et les chiens avaient des tenues ébouriffantes !

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie mogę :D kadr jak z filmu kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! Ten pan wygląda na takiego twardziela, że na tylnym siedzeniu spodziewałąbym się wszystkiego, tylko nie pieska w okularach :)) Buzia sama się śmieje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesiowi przecież też wieje w oczy. -;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciez pieskowi tez trzeba chronic oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak milo, ze wszyskim w sumie przypadl do gustu piesek w okularach :) Dzieki za komentarze

    OdpowiedzUsuń